Bob Esponja...

galetes decorades de Bob Esponja, dibuixos animats, galletas decoradas de Bob Esponja, dibujos animadosNo m'agrada el Bob Esponja. Potser la sèrie és divertida -he de reconèixer que mai he vist cap capítol- però com a dibuix, personalment, em sembla horrorós! No entenc com als nens els agrada però la veritat és que els encanta!
Fa un parell d'anys vem anar a casa d'uns amics que tenen dos nenes i sobre la taula tenien un ninotet de Bob Esponja. La meva parella, que no l'havia vist mai, diu: "mira, un tros de formatge" i la petita, tota ofesa, que li contesta: "NOOOOOOOO, ÉS EL BOB ESPONJA"
Per això vaig decidir fer-ne unes galetes (que van quedar bastant bé, no?) i la veritat és que van causar furor i jo, contenta és poc!
..................................
 No me gusta Bob Esponja. Quizás la serie es divertida -tengo que reconocer que nunca he visto ningún capítulo- pero como dibujo, personalmente, me parece horroroso! No entiendo como a los niños les gusta pero la verdad es ¡que les encanta!
Hace un par de años fuimos a casa de unos amigos que tienen dos niñas y, encima de la mesa tenían un muñequito de Bob Esponja. Mi pareja, que no lo había visto nunca, dice: "mira, un trozo de queso" y la pequeña, toda ofendida, que le contesta: "NOOOOOOOO, ES BOB ESPONJA".
Por eso decidí hacer estas galletas (que quedaron bastante bien, ¿no?) y la verdad es que causaron furor y yo, ¡contenta es poco!

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Blogging tips
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...